Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 20 травня 2014 р.

Здоровим бути модно!

Здоров’я дитини –
багатство родини!
Здоров’я народу –
багатство країни!
15 травня, у Міжнародний День сім’ї, відбувся День інформації „Моя сім’я обирає здоров’я”. Протягом дня користувачі бібліотеки відкривали для себе мудрі й разом з тим прості істини здорового способу життя. Різноманітні заходи спонукали молодь до відмови від шкідливих звичок, раціонального харчування, занять спортом, дотримання режиму дня. В рамках Дня інформації було проведено перегляд літератури "Поради Будьздоровченка",  Інформ-нагадування „Знаки здоров’я і антиздоров’я”, Індивідуальний тест „Формула здоров'я", ігри-інформіни, хвилинки ерудита, зустрічі з цікавими людьми.  Увесь день в читальній залі діяв Стіл інформації на якому окрім книг та журналів розміщувалося багато різноманітного роздаткового матеріалу: інформаційні пам'ятки,  закладки, бюлетні, листівки, списки літератури. Родзинкою Дня інформації став Інформ-лікбез „Здоров'я майбутнього покоління” на який зібралися учні ЗОШ № 6, 7, 11. Уроки здорового способу життя дітям дали психолог кабінету "Довіра" Мукачівської ЦРЛ - Колядко Людмила Анатоліївна та  заслужений тренер України зі спортивної ходи на 50 км. - Будкевич  Генадій Борисович.  Людмила Анатоліївна розказала нашим юним читачам, що таке здоров’я, навела переконливі докази підліткам, для чого їм здоров’я, застерегла дітей повідомивши їм факти сучасного світу, що заважають їм бути здоровими. Приклади впливу та наслідків від поганих звичок заставили присутніх задуматися та зробити правильні висновки -  від чого і від кого залежить стан здоров’я.
Про роль спорту та фізичних навантажень у житті людини говорили Генадій Борисович та його вихованці-спортсмени - Пузанов Ігор, майстер спорту України зі спортивної ходьби на 20 км., член збірної команди України, неодноразовий призер чемпіонатів України, переможець Кубка Європи(Португалія); Рошко Андріана, кандидат в майстри спорту України на дистанції 20 км., студентка ІV курсу гуманітарного факультету  МДУ; Танчинець Анжеліка - І розряд на дистанції 20 км, студентка V курсу педагогічного факультету  МДУ . З розповідей спортсменів діти зробили висновки про те, що спорт має дивовижні властивості. Він об’єднує людей, знайомить їх між собою,  зміцнює здоров’я, загартовує характер і навіть покращує розумові здібності людей, які ним займаються, розвиває в них такі навички як швидкість, спритність, реакція, координація, витривалість, терпіння і сила. Спорт робить людей більш стійкими до негативних факторів зовнішнього середовища. Він часто приносить людям масу позитивних емоцій. 
На згадку від бібліотекарів кожен з присутніх отримав листівку-нагадування  „Кодекс здоров'я". 
КОДЕКС ЗДОРОВ'Я
 - Дотримуйся правильного режиму дня.

 - Запобігай хворобам.

 - Займайся вправами і спортом.

 - Не пали, не вживай наркотиків та алкоголю.

 - Правильно харчуйся.

 - Дбай про моральну гігієну. Багато хвороб залежать від душевного стану людини. 

 - Гумор - одна з важливих передумов доброго здоров'я.

 - Не забувай, що треба вдосталь спати.

 - Контролюй свою фізичну форму.

















Немає коментарів:

Дописати коментар