Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 15 травня 2017 р.

Моя улюблена сім'я

Усе, що є найкраще у дитини:
 Її талант, культура, доброта
 Від тата й мами йде і від родини
 Незаперечна істина свята.
Кілька років тому в Україні з’явилося свято – Міжнародний день сім’ї, яке відзначається щороку 15 травня.
Усі ми добре знаємо, що людина сильна тоді, коли вона не одинока, коли її є кому підтримати, коли в неї є сім’я. Бо сім’я – це найцінніший скарб, який може бути в світі.
Напередодні дня сім’ї, 13 травня, в стінах бібліотеки, на родинне свято «Найкраща читаюча сім’я» зібрались сім’ї, в яких є спільне захоплення – Книга (сім’я Шрамко, Шуфрич, Федорчук, Кіш та сім’я Мішин).
Провести весело та пізнавально свій час запропонували батькам і дітям бібліотечні працівники.
Вже не вперше проходить в бібліотеці родинне свято. І кожного разу бібліотекарі намагаються створити атмосферу святковості. Цього року зустріч сімей розпочалася з прослуховування пісні Наталії Май «Родина» та перегляду мультфільму «Обережно, мавпочки!». Познайомили бібліотекарі Вікторія Ярема та Алла Товтин присутніх і з легендою виникнення солова «сім’я» та історією виникнення самого свята – Дня сім’ї.
З чого починається будь-яка розмова? Звичайно зі знайомства. От і бібліотекарі запропонували родинам спочатку познайомитись між собою, а саме: коротко представити свою сім’ю, поділитися родинними цікавинками, традиціями, захопленнями. А тоді можна переходити і до розваг. Конкурс для рідних «Чи знаєте ви прислів’я?»,  гра з прислів’ями „Складіть прислів’я”, вікторина «Родина», гра «Хто розуміє без слів?» - так граючись, розгадуючи та відтворюючи різні слова провели свій час наші сім’ї.
Після активного відпочинку ми запросили батьків і дітей на чаювання, під час якого учасники заходу мали змогу продовжити знайомство та ділитися своїми захопленнями.

На завершення бібліотекарі запропонували учасникам заходу переглянути книжкові виставки «Моя сімя обирає злоровя» та «Згадаймо книгу з дитинства», а також провели перегляд періодичних видань для батьків «Навчаючись – розвиваємось».

 
 
.

Немає коментарів:

Дописати коментар