Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Читаюча родина

Усе, що є найкраще у дитини:

 Її талант, культура, доброта —

 Від тата й мами йде і від родини —

 Незаперечна істина свята.
Освіта дитини починається з навчання читати і писати. І відбувається це здебільшого в родинному колі. У сім’ї прищеплюються і любов до книг, і отримання задоволення  від  процесу читання, і звичка бути постійно з книгою й неможливість існування без неї.
В рамках Дня інформації "Моя сім'я обирає здоров'я" та з нагоди відзначення Міжнародного дня сім'ї в бібліо-бістро відбулися родинні посиденьки "Читаюча родина". У теплій та дружній атмосфері спілкувалися представники п'ятьох сімей. За "солодким столом" діти та батьки ділилися враженнями про прочитане, розповідали про сімейні традиції та хобі, насолоджувались грою на фортепіано, слухали поетичні твори та гуморески.
Родини були запрошені до перегляду виставки-поради „ Читаюча родина". А також дорослі отримали  пам'ятки для батьків : "Як виховати маленького читача", "Шість правил для батьків - розумних користувачів Інтернету", "Корисні посилання для батьків", "Про здоров'я треба дбати завжди і всім".
Бажаємо всім – дорослим і дітям – завжди пам’ятати про тих, хто дав нам життя. Тож бережіть батьків, діти, будьте їхньою опорою та надією! Бажаємо усім любові від батьків, поваги від дітей, та щастя і здоров’я від Бога усім родинам.










Немає коментарів:

Дописати коментар