Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 6 квітня 2016 р.

До здоров’я – кроком руш!

  Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров’я». Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива. Тому, що вона себе чудово почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою.  
Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти. А ще, виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.
7 квітня у всьому світі відзначається Всесвітній день здоров’я. Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я. 
У переддень Всесвітнього дня здоров'я, бібліотекар абонементу МБД Дюлай Ельвіра Михайлівна провела для учнів 2-В класу Мукачівської гімназії фіт-бесіду «До здоров’я – кроком руш!». Під час фіт-бесіди бібліотекар розкрила дітям секрети довголіття, разом з дітьми пригадали корисні та шкідливі звички. Також говорили про користь загартовування, режиму дня, гігієну, корисну їжу.  Особливо сподобались дітям фіт-ігри: «Упізнай ознаки здоров’я», «Корисно – шкідливо», «Станьте ті, хто…», "Розшифруй анаграму", "Загадки про здоров'я" та проведена Фізкультхвилинка. 
Також діти переглянули книги з виставки "На варті вашого здоров'я".
На згадку про корисну бесіду усі присутні отримали листівку-нагадування "Як правильно мити руки".
Колектив бібліотеки для дітей бажає всім доброго здоров’я, довголіття, хорошого настрою!

Немає коментарів:

Дописати коментар