Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 15 травня 2019 р.

Моя сім'я, моя родина


Чудове свято – День сім'ї відзначається щороку в Україні і світі 15 травня. Насправді воно зявилось не дуже давно, але з кожним роком стає все більш популярним та масштабним. Адже Ви, напевно, погодитесь з думкою  про те, що родина та сімейні стосунки – одні із найважливіших речей у нашому житті. Хто ще може підтримати, втішити, допомогти, вислухати та дати слушну пораду у важких ситуаціях, як не найрідніші люди. З ким можна щиро розділити моменти щастя, як не з близькими та коханими. Отож, у вас є гарна нагода сьогодні для спільного сімейного свята.
Працівники нашої бібліотеки також підготувались до Міжнародного дня сім’ї і організували для родин, які відвідують дитячу бібліотеку, справжнє свято «Найкраща читаюча сім’я». Батьки та діти, звичайно ж, почули історію  виникнення свята та дізналися про традиції його святкування. Далі родини знайомились між собою, ділилися своїми сімейними цікавинками, традиціями та захопленнями. А ще грали в гру «Квітка допомоги мамі», під час якої розповідали хто і як допомагає  мамі та, які обов’язки в сім’ї виконує; наводили свої асоціації до слова «сім’я» у грі «Асоціація» та вчилися складати родове дерево, граючи гру «Дерево мого роду».
Невеличким подарунком та нагадуванням про свято сім’ї стане для присутніх родин листівка, яку вони виготовили власноруч.
На завершення, ми провели з батьками та дітьми анкетування, під час якого зясували, наскільки добре знають батьки вподобання своїх дітей і, навпаки. Було справді цікаво.
Спільним фото на згадку біля книжкової виставки «Сім’я формує майбутнє» та родинним чаюванням завершилося наше сімейне свято.
А ми бажаємо всім родинам любові від батьків, поваги від дітей та щастя й здоров’я від Бога.



Немає коментарів:

Дописати коментар