Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 12 жовтня 2020 р.

Психічне здоров’я – це рівновага та сталість психіки людини, адекватне сприйняття реального світу, нормальна діяльність вищих психічних функцій.

10 жовтня відзначався Всесвітній день психічного здоров’я.

За ініціативи Всесвітньої федерації психічного здоров’я, Всесвітній день психічного здоров’я відзначається з 1992 року.

Метою Всесвітнього дня психічного здоров’я є скорочення поширеності депресивних розладів, шизофренії, хвороби Альцгеймера, наркотичної залежності тощо.

Сучасні українці стали дуже збудливими та депресивними – за останні 10 років кількість самогубств у країні збільшилась вдвічі. За прогнозами фахівців до 2020 року психічні розлади увійдуть до першої п’ятірки хвороб, які переважатимуть за кількістю людських працевтрат, пов’язаних з цими захворюваннями.

На психічне здоров’я впливають різноманітні фактори. Зростанню захворюваності сприяють інформаційні перевантаження, політичні та економічні катаклізми в країні; складнощі в особистому житті, конфліктні ситуації на роботі, побутові проблеми, нездоровий спосіб життя.

Передвісниками захворювань є стреси, які в подальшому призводять до неврозів. А невротичні стани ускладнюються частіше всього серйозними психічними розладами.

Всесвітній день психічного здоров’я призначений для більш відкритого обговорення теми психічних розладів, долучення до цього урядових структур, громадських та релігійних організацій, медичних фахівців, пацієнтів та їх родичів.

Бібліотека не залишається осторонь і в допомогу пропонуємо вам ознайомитися з інформ плакатом "Здоровим бути - здорово!" та книгами з медицини і психології.

Пам’ятайте, що всі люди потребують підтримки, співчуття та любові. Ви не самотні! Поруч є завжди ті, які зрозуміють і допоможуть! Бажаємо усім здоров’я.




Немає коментарів:

Дописати коментар