Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятниця, 11 грудня 2020 р.

Територія прав дитини

Починаючи з 2008 року, згідно з Указом Президента України від 08.12.2008 р., в Україні проводиться Всеукраїнський тиждень права. Захід  відбувається щороку в тиждень, що включає 10 грудня – День прав людини. Саме цього дня у 1948 році Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй прийняла «Загальну декларацію прав людини».

В рамках проведення Тижня хочемо звернути особливу увагу вчителів та  батьків дітей з особливими потребами на принципи та завдання інклюзивного навчання. Адже, кожна людина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти здорових людей.

Пропонуємо вашій увазі книжкові новинки серії "Інклюзивне навчання за нозологіями "та "Інклюзивна освіта", в яких ви знайдете корисні поради щодо забезпечення належних видів адаптації для дитини з особливими освітніми проблемами в навчальному закладі.

Литовченко, С.

Дитина з порушенням слуху : навч.-метод. вид. / С. В. Литовченко та ін. – Харків : Ранок, 2018. – 56 с.

Головне для батьківне впадати у відчай, а допомогти дитині почуватися впевнено, бути щасливою. Для досягнення цієї мети батькам потрібні знання про особливості їхньої дитини, про можливості її розвитку, прийоми навчання і вихованняпро все це і йдеться у даному посібнику.

Костенко, Т.

Дитина з порушенням зору : навч.-метод. вид. / Т.М. Костенко. – Харків : Ранок, 2018. – 40 с. 

Для того щоб дитина, попри ці проблеми, зростала і розвивалась, як усі інші, батькам потрібно багато знати про зір, функції ока, вчасно звертатися до лікаря-офтальмолога. Як підготувати таку дитину до навчання в школі, як правильно вибрати навчальний заклад? На ці та багато інших запитань можна знайти відповіді у цій книжці.

Сухіна, І.

Гіперактивна дитина : навч.-метод. вид. / І.В. Сухіна. – Харків : Ранок, 2018. – 40 с.

Жива, рухлива, активна дитина, що в цьому поганого? Автор посібника розповідає про те, яких дітей можна назвати гіперактивними. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утриманні уваги, імпульсивності поведінки, проблемах у взаємостосунках з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, дає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи.

Чеботарьова, О.

Дитина із синдромом Дауна : навч.-метод. вид. / О.В. Чеботарьова та ін. – Харків : Ранок, 2018. – 48 с.

Як свідчить досвід багатьох країн світу, люди із синдромом Дауна стають повноцінними членами суспільства, діти можуть ходити у звичайні дошкільні заклади та школи, дорослі знаходити роботу та створювати сім’ю. Необхідно лише допомогти дитині із синдромом Дауна знайти своє місце в житті. Для цього батьки повинні знати якомога більше про особливості розвитку їхньої дитини, її можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання.

Чеботарьова, О.

Дитина із церебральним паралічем : навч.-метод. вид. / О. В. Чеботарьова та ін. – Харків : Ранок, 2018. – 40 c. 

У нашій країні, та й загалом у світі, вже набуто великого досвіду з лікування, навчання і виховання дітей із ЦП. Визначальною умовою залишається комплексна взаємодія психолога, вчителя та батьків учня для досягнення бажаного ефекту. Від того, наскільки вчасною буде корекційна допомога, залежить подальша доля дитини. Тому автори посібника дають відповіді на найактуальніші запитання батьків.

Душка, А.

Дитина з розладами аутистичного спектра : навч.-метод. вид. / А. Л. Душка. – Харків : Ранок, 2018. – 32 с. 

Проблеми, що постають перед батьками дітей з розладами аутистичного спектра, зачіпають усі сфери життя. Автор намагається допомогти розібратися із цими проблемами, надає слушні поради з огляду на особливості дитини і сучасні методики навчання дітей з РАС. Допомагає батькам усвідомити, що формування в них здатності до самоорганізації та саморозвитку є вкрай важливим для психологічного благополучча їхньої дитини.

 

Колупаєва , А.

Інклюзивне навчання: вибір батьків : навч.-метод. вид. / А. А. Колупаєва, Л. М. Наконечна. – Харків : Ранок, 2018. – 56 c

Демократичні зміни в суспільному житті країни зумовили нове бачення, розуміння та переоцінку багатьох сталих положень. Як наслідок, на сучасному етапі, однією з альтернативних форм здобуття освіти дітьми з особливостями психофізичного розвитку стало інклюзивне навчання, що передбачає перебування дитини з особливими потребами в масовому загальноосвітньому дошкільному чи шкільному закладі.

Трикоз, С.

Дитина з порушенням інтелектуального розвитку: навч.-метод. вид. / С. Трикоз. – Харків : Ранок, 2018. – 40 с.

У цьому посібнику розглядаються особливості інтелектуальних порушень у дітей з урахуванням реалій і перспектив. Цей путівник для батьків допоможе їм зрозуміти власну дитину й усвідомити те, що інтелектуальні порушення не є вироком. Батьки знайдуть тут поради щодо того, як має навчатися дитина, як її можна підготувати до школи та які види діяльності доцільно практикувати в родині.



Немає коментарів:

Дописати коментар